آغاز پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری امروز جمعه ٢١ تیرماه همزمان در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید حسن امامی رضوی گفت: پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری تا ساعت ١۶ امروز در سراسر کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد: در بخش اجرایی نسبت به دوره گذشته تعداد شهرستان های واجد شرایط ١۵ درصد افزایش یافته و به ١۴٧ شهرستان رسیده است که در این شهرستان ها انتخابات به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
امامی رضوی تصریح کرد: همچنین تعداد دانشگاه و دانشکده های دوره پنجم انتخابات به ۶٠ دانشگاه و دانشکده رسیده است. تعداد اعضای اجرایی دوره پنجم سه هزار و ۴٨٠ نفر هستند که امیدواریم بتوانیم انتخاباتی با حضور حداکثری اعضای سازمان نظام پزشکی را شاهد باشیم.
رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: تعداد واجدین شرایط با ۴٠ درصد رشد به ١٨٠ هزار نفر افزایش یافته است. در این دوره برای استان تهران چند صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است اما در مجموع ۵٩٠ صندوق در این دوره برای اخذ رای تعیین شده است که تعداد صندوق های اخذ رای هم ٢٠ درصد رشد دارد.
وی توصیه کرد که همه پرستاران باید کارت عضویت خود را جهت رای دادن در روز انتخابات به همراه داشته باشند و این یک الزام است.
امامی رضوی ادامه داد: در پنجمین دوره انتخابات نظام پزشکی سه هزار و ۳۷۱ نفر کاندیدا هستند که در تمامی شهرهای کشور می توانند آرای خود را به صندوق بریزند البته هشت شهرستان هم انتخابات آنها به میان دوره ای رسیده است.
وی گفت: امیدواریم مشارکت حداکثری در این انتخابات داشته باشیم چون پرستاران از ارکان اصلی نظام سلامت هستند.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1020760

وب گردی

وب گردی