جهان سلطه با تمام قدرت در مقابل ایران است

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار هستیم چرا که جهان سلطه با تمام قدرت در حال مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از همدان، محمد قربانی عصر دیروز در آیین افتتاحیه دوره آموزشی حیات طیبه ویژه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگا‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: امروز در شرایط ویژه هستیم چرا که جهان سلطه با تمام قدرت در حال مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز جهان سلطه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و نظامی وارد عرصه نبرد با انقلاب اسلامی شده تا از نفوذ آن جلوگیری کند افزود: جهان غرب با تمام توان در حال مبارزه با ماست به طوری که همه به میدان آمدند و به معنای واقعی جنگ احزاب را در عصر حاضر شاهد هستیم.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه ۱۶۰ میلیارد دلار سعودی‌ها برای مقابله با ایران به گفته رسانه‌های امریکایی اعتبار تخصیص داده است تصریح کرد: جهان غرب صرفاً به مبارزه خارج کشور بسنده نمی‌کند و در داخل نیز نفوذ یافته به طوری که ما در سریال گاندو تنها ۱۰ درصد مسائل واقعی از این نفوذ را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه اتاق فکر این هجمه نیز سازمان‌های امنیتی و موسسه‌های علمی و دانشگاهی در سراسر غرب است که به حدود ۷ هزار موسسه می‌رسد ادامه داد: این موسسه‌ها با کار مطالعاتی و تحقیقاتی به دنبال مقابله با اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی با هدف نابودی آن هستند.

قربانی با اشاره به اینکه ۱۷ عملیات در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفتند تا انقلاب ناموفق شود خاطرنشان کرد: جنگ را با ۲۰ ساله‌ها بردیم و امروز باید بپرسیم که چطور این پیروزی ها توسط اقشار مختلف جامعه همچون دانشجویان، خبرنگار، بناها و بساط فروشان به دست آمد؟

وی با بیان اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار هستیم گفت: اما هیچ کس روزگاری فکر نمی‌‎کرد که یمن به مبارزه با سعودی‌ها و صهیونیست‌ها برود که به دلیل صادر شدن انقلاب است.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه تشکل‌های ما نباید به فکر میز و صندلی و بلیت و این مباحث باشند، اظهار کرد: اگر مهدی باکری، سردار همدانی و دکتر چمران به این مسائل فکر می‌کردند ، امروز حماسه‌های بزرگ رخ نمی‌داد.

وی با بیان اینکه جوانان به مسئولیت بزرگشان در جهان امروز بیندیشند افزود: بسیاری از افراد در اوایل زندگی به دلیل مشکلات زندگی یک اتاق اجاره داشتند و آن را با پرده‌ای به دو نیم تقسیم می‌کردند.

قربانی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در دانشگاه، حوزه، قوه قضاییه، نیروهای نظامی، امنیتی و دولت آدم دارند تصریح کرد: حججی‌ها به خوبی از عهده امتحان خود برآمدند و امروز نوبت امتحان ما و شماست.

وی با بیان اینکه نباید از تنگناها و مشکلات بترسیم و هراس به دل راه ندهیم ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی برای رئیس دانشگاه کار نمی‌کنند و برای خدا و اهل بیت به میدان آمدند تا مسئولیت تاریخی خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020780

وب گردی

وب گردی