امکان ادامه تحصیل الکترونیکی در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان فراهم شد

ادامه تحصیل به صورت الکترونیکی برای مشتاقان علم با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و واحد الکترونیکی محقق شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زاهدان, با هدف توسعه عدالت آموزشی و خلق فرصت‌های برابر آموزشی, پژوهشی و فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان و برون‌مرزی، تفاهم‌نامه همکاری بین سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و محمدرضا کشاورزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک امضا شد.

این تفاهم‌نامه به منظور زیر پوشش قراردادن آموزش از راه دور خیل عظیم مشتاقان علم و تحصیل در اقصی نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان و کشورهای همسایه با درخواست و پیگیری واحد زاهدان و پیرو دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ ۱۹ تیر ماه در جلسه شورای گسترش مبادله تفاهم‌نامه همکاری علمی, آموزشی و فرهنگی بین رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی امضا شده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه راه‌اندازی و تحصیل به صورت الکترونیک از مهر ماه امسال در سراسر استان و کشورهای همجوار در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک بزرگ‌ترین دانشگاه آموزش مجازی کشور است که با تجهیزات و امکانات آموزشی با تعداد بیش از ۴۰۰ رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان آموزش همزمان ۳ هزار دانشجوی آنلاین را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020811

وب گردی

وب گردی