تقدیر معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از دست اندرکاران طرح کنترل فشار خون

معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از مشارکت دست اندرکاران علوم پزشکی این دانشگاه در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون تقدیر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، دانشگاه آزاد اسلامی در کنار سایر دانشگاه های علوم پزشکی دولتی، سایر نهادها و مراکز درمانی به این طرح ملی پیوست و با ایجاد پایگاه هایی در بخش های مختلف کشور و نیز جلب همکاری دانشجویان علوم پزشکی و نیروهای درمانی تابعه، در غربالگری بیماران و ارتقای سلامت جامعه نقش بسزایی ایفا کرد.

۹۸۲ نفر داوطلب اعم از اعضای هیأت علمی، دانشجو و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای این طرح ملی شرکت کردند. نیروهای داوطلب دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۰۳ ایستگاه ثبت فشار خون اختصاصی و مشارکتی با دانشگاه های علوم پزشکی دولتی، در طول اجرای طرح حضور فعال داشتند و در این ایستگاه ها به اخذ شرح حال و ثبت فشار خون قریب به ۱۰۵ هزار نفر مراجعه کننده، پرداختند.

این طرح از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا تاریخ ۱۵ تیرماه سال جاری توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سایر نهادها، با هدف غربالگری بیماران و ارتقای سلامت برای جمعیت هدف ۳۰ سال و بالاتر، بیماران کلیوی و زنان باردار به صورت رایگان انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020818

وب گردی

وب گردی