کارگردان  سریال ممنوعه ورکشاپ بازیگری برگزار می کند

امیر پورکیان کارگردان سریال ممنوعه، ورکشاپ بازیگری مقابل دوربین برگزار می کند.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه ای، آکادمی بازیگری آوین برای اولین بار ورکشاپ های تخصصی بازیگری مقابل دوربین را شهر به شهر برگزار می کند و شروع این رویداد با شهر تهران و ورکشاپ تخصصی بازیگری مقابل دوربین امیر پورکیان کارگردان و تهیه کننده سینما است.

ورکشاپ بازیگری مقابل دوربین پورکیان در 6 جلسه برگزار می شود و مهرداد صدیقیان به عنوان مهمان جهت انتقال تجربه در این ورکشاپ حضور خواهد داشت. تاریخ شروع کلاس ها از اوایل مرداد و ظرفیت ثبت نام محدود است. گفتنی است برگزاری این ورکشاپ ها مسیری برای شناسایی استعدادهای جدید است و هنرجویان برتر در تولیدات فیلم های سال آینده موسسه سینمایی آوین نقش آفرینی خواهند داشت.

امیر پورکیان مدرس این ورکشاپ، علاوه بر کارگردانی سریال ممنوعه و فیلم های ناکوک و آینده، تهیه کنندگی فیلم هایی چون دریا و ماهی پرنده، خنده‌های آتوسا، زار و گاهی را هم در کارنامه خود داشته است.

موسسه فرهنگی، هنری، سینمایی آوین به مدیریت ایرج رحمانی در سال جاری در کنار برگزاری دوره های آموزش بازیگری، پخش فیلم تئاتر سرآشپز پیشنهاد می کند، اجرای نمایش عاشقانه های دلقک به کارگردانی علی ژکان و اکران فیلم شبی را نیز در برنامه کاری خود دارد.

کد خبر: 1020837

وب گردی

وب گردی