آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد

دومین آزمون عملی نهایی( صلاحیت بالینی) دانشجویان رشته پرستاری به روش آسکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، طاهره نصرآبادی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از برگزاری دومین دوره آزمون عملی نهایی دانشجویان رشته پرستاری ورودی سال 94 در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خبر داد.

نصرآبادی در خصوص اهمیت این آزمون گفت: به منظور ارزیابی توانمندی بالینی دانشجویان و فراگیران رشته‌ کارشناسی پرستاری، آزمون ساختارمند عینی به صورت آسکی برگزار می‌شود که قادر است به نحو مطلوب و عینی صلاحیت بالینی فراگیران را بررسی کند.

وی افزود: آزمون عملی نهایی بالینی دانشجویان رشته پرستاری برای دومین بار در این دانشگاه با هدف ارزشیابی توانمندی‌های دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته پرستاری در حیطه‌های مهارتی، آموزشی و ارتباطی دانشجویان در بخش‌های اصول و مهارت‌های پرستاری در ۸ ایستگاه در راستای ایفای اثربخش نقش‌ها و وظایف حرفه‌ای قبل از فارغ‌التحصیلی و ورود به بازار کار برگزار شد.

نصرآبادی درباره شرایط شرکت دانشجویان در این آزمون گفت: دانشجویان برای شرکت در آزمون صلاحیت بالینی باید قبل از برگزاری آزمون، نمره قبولی همه دروس تئوری و کارآموزی‌های مندرج در برنامه آموزشی تعیین شده مقطع کارشناسی رشته پرستاری که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه شده را کسب کرده باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020852

وب گردی

وب گردی