واکاوی روابط پرتنش آمریکا و انگلیس به روایت پرس تی وی

بحث و بررسی پیرامون روابط میان آمریکا و انگلیس و تنش های دیپلماتیک اخیر میان این دو کشور در برنامه این هفته «ما مردم» صورت می گیرد.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن مروری بر روابط میان آمریکا و انگلیس طی ده های اخیر به بررسی روابط این دو کشور در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ و اختلاف های اخیر میان ترامپ و سفیر مستعفی انگلیس در آمریکا و ایمیل های افشاشده سر کیم داروک، وزیر مستعفی انگلیس درباره بی منطقی، ناکارآمدی و تزلزل ترامپ، می پردازد.

در ادامه این برنامه که با حضور کلیو منزیس، مفسر سیاسی و پروفسور گای مک فرسون، استاد دانشگاه روی آنتن می رود، با اشاره به ادعاهای داروک مبنی بر وجود اختلافات در کاخ سفید، واکنش ترامپ نسبت به ایمیل های منتشر شده، بحران ایجاد شده ناشی از این موضوع در روابط دیپلماتیک میان آمریکا و انگلیس و تاثیر آن بر مساله خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین به گفت و گو در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در آمریکا پرداخته و گمانه زنی ها در مورد امکان معرفی کاندیدای شایسته از سوی دموکرات ها برای پیروزی بر ترامپ را مورد بحث قرار می دهد.

«ما مردم» شنبه 22 تیر ماه ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر: 1020876

وب گردی

وب گردی