پرونده کاروان ایران با مدال طلای تیمی تکواندو بسته شد

تکواندوی ایران با 5 مدال برنز در پومسه، 5 مدال طلا و یک برنز در بخش مبارزه به کار خود در سی امین دوره یونیورسیاد پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات تیمی مردان در بازی‌های یونیورسیاد 2019 با حضور 18 تیم شنبه در ناپلِ ایتالیا برگزار شد. تیم تکواندو مردان کشورمان در فینال این مسابقات برابر مصر با نتیجه 33 بر 6 به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

براساس این گزارش؛ تیم ایران در نخستین دیدار این رقابت‌ها به مصاف تیم اوکراین رفت و با نتیجه 45 بر 11 این پیکار را به پایان رساند و در دومین مبارزه خود نیز رو در روی تیم چین قرار گرفت و 32 بر 9 موفق شد با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شود. سپس برابر هوگوپوشان مالزی با نتیجه 36 بر 10 به برتری رسید و به فینال راه پیدا کرد.

گفتنی است؛ سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی اعضای تیم مردان کشورمان را تشکیل دادند. هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی بود.

لازم به ذکر است؛ تکواندوی ایران با 5 مدال برنز در پومسه، 5 مدال طلا و یک برنز در بخش مبارزه به کار خود در سی‌امین دوره یونیورسیاد پایان داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020907

وب گردی

وب گردی