اثرگذاری موثر دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه

دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در انقلاب داشته و نمونه آن وجود فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در بدنه جامعه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌الله براتی صبح امروز در سی و چهارمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه بسیار اثرگذار است و این مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، اضافه کرد: باید از داشته‌های خود درآمدزایی کرده و علم را به ثروت تبدیل کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در ادامه به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این دانشگاه نقش بسزایی در انقلاب داشته و نمونه آن وجود فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در بدنه جامعه است.

براتی با بیان اینکه موضوع تعالی در علوم انسانی را باید مدنظر قرار دهیم، افزود: در این زمینه تصمیم‌گیری صحیح و به‌جا، مهم است و باید ادامه‌دهنده گام‌های مهم برداشته شده در این زمینه باشیم.

وی توضیح داد: توسعه فرهنگ دینی، توسعه عفاف و حجاب و سبک زندگی در کنار آموزش و پژوهش یکی از وظایف مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان متذکر شد: اگر توانستیم در این زمینه‌ها موفق عمل کنیم از عهده رسالت خود برآمده‌ایم و اثر تمامی این نشست‌ها به‌‌ویژه جلسات شورای فرهنگی که مهم‌ترین هدف آنها نماز و آراستگی در دانشگاه است باید در بین دانشجویان، کارکنان و استادان مشهود باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020957

وب گردی

وب گردی