مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تا 25 تیرماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از تمدید انتخاب رشته آزمون ارشد خبر داد و گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته که در کارنامه برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌ و تاکنون نسبت به انتخاب کد رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام نکرده‌اند، مهلت انتخاب رشته تحصیلی تا ساعت 24 سه‌شنبه 25 تیرماه تمدید شد.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه اطلاعیه‌ و دفترچه‌ راهنما، نسبت به انتخاب کد رشته‌‌محل‌های مورد علاقه از کد رشته امتحانی مجاز اقدام و در مهلت تمدید شده نسبت کد‌رشته‌محل‌های مذکور را در فرم اینترنتی به ثبت برسانند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد دوشنبه 17 تیر ماه به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش منتشر شد که در این آزمون تعداد 456 هزار و 864 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی با اشاره به آخرین آمار انتخاب رشته داوطلبان بیان کرد: تا ساعت 11 صبح امروز، یکشنبه 23 تیرماه، تعداد 140 هزار و 901 نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020967

وب گردی

وب گردی