سطح کیفی سوالات در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مناسب است / همراهی  والدین با داوطلبان در روز مصاحبه

داوطلبان حاضر در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سطح کیفی سوالات را در دومین روز این آزمون مناسب ارزیابی کرده و برخی از والدین فرزندان خود را در این مرحله همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز(۲۳تیرماه) دومین روز مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در بلوک ۱ و ۲ آموزشی واحد علوم و تحقیقات، در رشته های علوم انسانی برگزار شد.

امروز نسبت به روز گذشته، تعداد داوطلبان رشته های حسابداری و مدیریت افزایش داشته که با گستردگی رقابت، میزان نگرانی داوطلبان بیشتر شده است.

داوطلبان یک به یک برای انجام مصاحبه فراخوانده شدند و آن هایی که در انتظار ایستاده اند، مطالبی را که در طول چند سال تحصیل آموخته اند از روی تلفن همراه و یا جزوه های خود مرور می کنند؛ امروز برای داوطلبان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی روزی مهم محسوب می شود؛ چرا که می خواهند ثمره چندین سال تلاش و زحمت خود را در آزمونی بزرگ بسنجند.

سطح بالای سوالات مصاحبه نسبت به سال گذشته

داوطلبان مصاحبه دکتری در مجموعه روان شناسی و حسابداری، سطح کیفی سوالات مصاحبه را بالاتر و حتی سخت تر از دانشگاه های دولتی می‌‌‌‌‌دانند. این امر نشان دهنده پذیرش بر مبنای سطح علمی قابل قبول در این دانشگاه است. به گفته یکی از داوطلبان حسابداری سطح سوالات مصاحبه در این رشته هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و این میزان رضایت‌مندی داوطلبان از این آزمون نشان دهنده بالارفتن سطح کیفی مصاحبه دکتری سال 98 دانشگاه است.

از حضور خانم باردار تا مادران و پدران همراه فرزندان در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

از جالب ترین حاشیه های مصاحبه های دکتری امروز، حضور مادری باردار به همراه مادر سالمندش در محل برگزاری مصاحبه دکتری بود. این خانم از شهر تبریز به تهران آمده بود و کارشناسی ارشد رشته حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بود. یکی دیگر از داوطلبان حاضر در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از فارغ التحصیلان مدیریت امور مالی در مقطع ارشد واحد قزوین بود که همراه پدر خود در این این آزمون حاضر شده بود.

برخورد مناسب مسئولان برگزار کننده مصاحبه دکتری با داوطلبانی که با تاخیر در جلسه آزمون حضور یافتند

یکی دیگر از نکات قابل توجه در دومین روز برگزاری مصاحبه دکتری، همکاری مسئولان برگزار کننده با داوطلبانی بود که با تاخیر چند ساعته در محل برگزاری مصاحبه حاضر شدند. یکی از داوطلبانی که با تاخیر در جلسه مصاحبه دکتری حاضر شده از شهر جلفا آمده بود که با برخورد خوب مسئولان برگزار کننده موفق به انجام مصاحبه دکتری شد.

گفتنی است، دومین روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در شرایطی به پایان رسید که داوطلبان فراخوانده شده در دیگر رشته های علوم انسانی این آزمون، مرحله مصاحبه را پشت سر گذاشتند. در مجموع ۴٧ هزار متقاضی تحصیل در مقطع دکتری برای شرکت در این آزمون دعوت شدند تا با نظم و ارزیابی منظم و حمایت و پشتیبانی دانشگاه آزاد در این آزمون شرکت کنند.

بیش از 30 هزار دانشجو از صبح شنبه 22 تیرماه با حضور در واحد علوم و تحقیقات، سوابق پژوهشی و مصاحبه علمی خود را در 3 هفته ارائه خواهند کرد تا طی ثبت در برگه‌های مخصوص و در نظر گرفتن امتیازات آزمون کتبی و سازمان سنجش، نمره کلی ارائه‌شده داوطلب مشخص شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020975

وب گردی

وب گردی