برگزیدگان حفظ و تفسیر سوره حشر در واحد رامسر تقدیر شدند

به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، از نفرات برتر هشتمین دوره طرح قرآنی رمضان، بهار قرآن با موضوع حفظ و تفسیر سوره حشر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، هم‌زمان با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، کارگاه آموزشی هشتمین دوره طرح قرآنی رمضان، بهار قرآن با موضوع تفسیر و حفظ سوره حشر با سخنرانی حجت‌الاسلام علی راستگو معاون دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برای دو گروه استادان و کارکنان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

پس از برگزاری آزمون کتبی و اعلام نتایج در تفسیر سوره مبارکه حشر در بخش کارکنان، قاسم حسینی قصابه، مریم نیکجو و آیت شکوری به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. در بخش حفظ هم قاسم حسینی قصابه و مریم نیکجو توانستند به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دهند.

نرجس فلکیان، مصطفی ذکریاپور و ساهره مهرابیان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به‌ عنوان نفرات اول تا سوم در بخش تفسیر سوره حشرمعرفی شدند و در بخش استادان سمیه پوربخشیان، مقام اول حفظ را کسب کرد.

کد خبر: 1021006

وب گردی

وب گردی