بسیاری از افراد در جریان فتنه سال 88 استحاله شدند

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روایت فتنه ۸۸ نشان می دهد که بسیاری از افراد در این جریان استحاله شدند و لذا باید برای دیگران آیینه عبرت باشند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز در اختتامیه جشنواره روایت فتنه که در دانشکده علوم پایه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ۸ سال جنگ تحمیلی گنجینه ای است که باید روایت شود تا هیچ گاه فراموش نشود.

وی افزود: برخی در روزهای ابتدایی پس از جنگ تحمیلی به رزمندگان خورده می گرفتند که چرا انقدر از جنگ روایت می کنند؛ اما رزمندگان با روایت خاطران جنگ به دنبال بیمه کردن انقلاب اسلامی بودند.

نصیرزاده ادامه داد: پس از فتنه ۸۸ نیز به نیروهای انقلاب گفتند که از این ماجرا روایت نکنید تا چند دستگی ایجاد نشود اما مقام معظم رهبری به تنهایی در این میدان ایستاد و داستان فتنه را روایت کرد. اگر روایت جنگ با تمام جزئیات انجام نمی شد به راحتی داعش وارد مرزهای کشور می شد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: روایت فتنه ۸۸ نشان می دهد که بسیاری از افراد در این جریان استحاله شدند و لذا باید برای دیگران آیینه عبرت باشند. مظلومیت جریان انقلاب به حدی است که نشان دادن سریال گاندو از سوی صدا و سیما موجب ناراحتی و اعتراض برخی شده است.

وی اذعان داشت: فتنه ۸۸ بسیار مهم بود که مقام معظم رهبری به تنهایی آن را روایت کردند؛ از معاونت فرهنگی درخواست دارم که به این حوزه بیشتر پرداخته شود. هر چقدر به حوزه دشمن شناسی آشنایی بیشتری داشته باشیم سرباز بصیری برای رهبر انقلاب خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021008

وب گردی

وب گردی