برگزیدگان جشنواره روایت فتنه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره سراسری هنر، ادبیات و پژوهش روایت فتنه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عصر امروز در اختتامیه جشنواره سراسری هنر، ادبیات و پژوهش روایت فتنه که در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

در بخش مقالات، غفار شاهدی از واحد تنکابن مقام اول، محمد کاوه از واحد تهران جنوب مقام دوم و مریم رئوف از واحد سما گیلان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش دانشجویی، منصوره بخشی از واحد مشهد مقام اول، علیرضا عبدالحسین زاده از واحد زنجان مقام دوم، نرگس ملک از واحد گرگان مقام سوم را کسب کردند

همچنین در بخش خلاصه کتاب، مهین محمدی از واحد فراهان، محمد سجاد صابری از واحد علوم و تحقیقات، زهرا اسدی از واحد همدان رسول مدنی از واحد اسلامشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش ترجمه کتاب شهناز بابایی از واحد کرمانشاه، نفیسه سلمان صالح و زهرا حبیب‌اللهی از واحد نجف‌آباد، عصمت خدری و اعظم کافی از واحد تهران مرکزی تقدیر شدند.

در بخش خاطره‌نویسی، احسان قباد از واحد اسلامشهر و در بخش شعر الهام عمومی از واحد نجف‌آباد، محمد برزگر از واحد علوم و تحقیقات، سارا جلوداریان از واحد علوم و تحقیقات و فرهاد موحدی از واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021030

وب گردی

وب گردی