اطلاعیه سازمان سنجش درباره اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 در تاریخ 17 تیرماه 98، ضمن اعلام اصلاحات جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 می‌رساند؛ به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 23 تیرماه 98 برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده تا متقاضیان بتوانند تا پایان روز سه‌شنبه 25 تیرماه 98 نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کد رشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرایندهای آزمون فوق، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست؛ لذا ضرورت دارد داوطلبان در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب رشته یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021033

وب گردی

وب گردی