زن و مرد سارق را شناسایی کنید/آنها  طلای کودکان را می دزدیدند

 پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد با انتشار تصاویر سارقان طلای کودکان و اخاذی از سالمندان در پوشش کمک به مراکز خیریه، از شهروندان خواست: چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس آگاهی نظرآباد مراجعه کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلای کودکان و اغفال افراد سالمند در پوشش کمک به مساجد و مراکز خیریه از سوی یک مرد و زن، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تحقیقات میدانی مطلع شدند که سارقان با استفاده از ۳ دستگاه خودرو سمند، تیبا و پراید و پرسه زدن در خیابان‌ها و معابر خلوت اقدام به سرقت طلای کودکان کرده و در موارد دیگر با اغفال سالمندان به بهانه کمک به موسسات خیریه و یا مساجد از آن‌ها سرقت می‌کنند.

سلیمانی افزود: کارآگاهان پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و تمرکز بر محل‌هایی که سرقت در آن‌ها به وقوع پیوسته بود در نهایت یکی از سارقان را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با راهنمایی‌های وی سارق زن را نیز در منزلش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان دستگیر شده که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به ۳۵ فقره سرقت از کودکان و سالمندان در شهر‌های فردیس، هشتگرد و کرج اعتراف کرده و انگیزه خود از سرقت‌ها را اعتیاد شدید به مواد مخدر و تهیه هزینه‌های آن عنوان کردند.

وی با بیان این که متهمان دارای سوابق متعدد سرقت در استان البرز هستند گفت: در بررسی‌های به عمل آمده، ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته از مال باختگان ۱۰ میلیارد برآورد شد که به همراه متهمان و خودرو‌های سارقان تحویل مراجع قضائی و از آن جا با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان گفت: به منظور شناسایی سایر شکات، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی واقع در شهرستان نظرآباد – سایت اداری- جنب دادگستری نظرآباد مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۴۵۳۵۷۴۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021050

وب گردی

وب گردی