دانشجویان برتر وارد تیم‌های ورزشی  لیگ برتر می‌شوند/ پاداش برای مدال‌آوران دانشگاه آزاد در یونیورسیاد ۲۰۱۹

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است و در برخی رشته‌ها مثل وزنه‌برداری، تنیس روی میز و بدمینتون نفرات و تیم های برتر مشخص شدند؛ با شناسایی همین نفرات تیم‌های ورزشی را تشکیل خواهیم داد تا در لیگ برتر شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کاروان اعزامی ایران به مسابقات ورزشی دانشجویان جهان در ایتالیا با کسب ۱۷ مدال و ایستادن در سکوی نهم دنیا خوش درخشید و بامداد امروز دوشنبه ۲۴ تیرماه وارد کشور شد.

کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد در بدو ورود به ایران، در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: خوشحالم که کاروان ایران در این مسابقات توانست خودی نشان دهد و در میان کشور‌های بزرگ جایگاه مطلوبی کسب کند. هرچند کاروان اعزامی دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد از لحاظ کمی کاهش سهمیه داشت؛ اما در برخی رشته‌ها بیشترین مدال را کسب کردیم.

وی افزود: برنامه داریم تا از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که سهم بالایی در کسب مدال داشتند با حضور دکتر طهرانچی تقدیر کنیم. ابتدا باید به جمع بندی برسیم؛ سپس مراسم تجلیل را برگزار کنیم و به دانشجویان پاداش دهیم.

جوانمرد ادامه داد: مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است و در برخی رشته ها مثل وزنه‌برداری، تنیس روی میز و بدمینتون نفرات و تیم های برتر مشخص شدند؛ با شناسایی همین نفرات تیم های ورزشی را تشکیل خواهیم داد تا در لیگ برتر شرکت کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امیدوارم در دوره‌های بعد نتایج بهتری کسب کنیم و جایگاهمان در جهان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021054

وب گردی

وب گردی