مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 24 تیرماه

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 98، در پژوهشگاه‌های وزارت علوم چه می‌گذرد؟ از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و چهارم تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

چرا مصاحبه دکتری دانشگاه دولتی باید تغییر کند؟

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به سیاست برگزاری آزمون مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد می‌پردازد، این سیاست‌گذاری‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای حل مشکلات پذیرش در دانشگاه‌های دولتی باشد.

در پژوهشگاه‌های وزارت علوم چه می‌گذرد؟

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به بودجه ۵۰۰ میلیاردی ۱۳ پژوهشگاه دولتی پرداخته است که ازجمله آن‌ها می‌توان از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشکده هوافضا، پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و غیره اشاره کرد.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و چهارم تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

گزارش ما در پاسخ به پروژه استنفورد 2040 برای رهبری ارسال شد

منصور غلامی وزیر علوم در این عنوان روزنامه آفرینش، با اشاره به طرح ایران 2040 دانشگاه استنفورد اعلام کرده است: جواب این طرح به‌صورت کارشناسانه داده شده است، نگاه افرادی که این طرح را آماده کرده‌اند، جامع و علمی نبوده است.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 98

مشاور عالی سازمان سنجش در این عنوان روزنامه آفرینش، مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 تا فردا سه شنبه 25 تیرماه 98 تمدید شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021065

وب گردی

وب گردی