گردشگری سلامت و گردشگری ورزشی اولویت های شهرستان دهاقان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت: انجام مطالعات مختلف در دبیرخانه گردشگری شهرستان منتج به این نتیجه شد که گردشگری سلامت و گردشگری ورزشی از اولویت‌های گردشگری در منطقه دهاقان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از واحد دهاقان، سید حسن حجازی، رئیس واحد دهاقان در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دهاقان برگزار شد، گزارش عملکرد دبیرخانه دائمی گردشگری شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان را ارائه کرد.

در این نشست حجازی در سخنانی گفت: « در دیماه سال گذشته دبیرخانه گردشگری شهرستان دهاقان با مصوبه شورای اداری شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان ایجاد شد که هدف از تأسیس این دبیرخانه بررسی تمامی جوانب و انجام هماهنگی‌های لازم و ایجاد بسترهای مناسب به منظور تبدیل شهرستان دهاقان به قطب گردشگری و صنایع دستی جنوب استان اصفهان است. ساختار اصلی دبیرخانه متشکل از یک شورای سیاستگذاری است که در ذیل آن هشت کارگروه با مرکزیت هسته مرکزی تشکیل شده از اعضای هیأت علمی واحد دهاقان به کار مشغول خواهند شد.»

رئیس واحد دهاقان بیان داشت: تمامی مسئولان شهرستان شامل نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمع کثیری از مردم از طرح مذکور، حمایت کردند و در راستای انجام این طرح با همکاری مراکز تحقیقاتی مختلف، اساتید، کارشناسان خبره گردشگری طی ماه‌های اخیر، بازدیدهای میدانی متعددی در شهر و روستاهای شهرستان انجام شده که ضمن انجام پتانسیل‌یابی اولیه، به مطالعات انجام شده قبلی نیز توجه خاص صورت پذیرفته است.

حجازی در خاتمه خاطرنشان کرد: طرح جامع گردشگری شهرستان که ده سال پیش تهیه شده است، نیازمند یک بازنگری و تجدیدنظر است که در این راستا باید فاز صفر و فاز یک آن تدوین شود. انجام مطالعات مختلف منتج به این نتیجه شد که گردشگری سلامت و گردشگری ورزشی از اولویت‌های گردشگری در منطقه دهاقان محسوب می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021068

وب گردی

وب گردی