برگزاری کلاس تخصصی برای تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

مدیر ستاد شاهد و ایثارگر واحد اهواز گفت: برگزاری کلاس های اختصاصی برای تقویت بنیه علمی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از برنامه های ستاد شاهد و ایثارگر است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در حاشیه سی و چهارمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان که روز گذشته در واحد اهواز برگزار شد، با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام براتی در این نشست گفت: خدای بزرگ را شاکریم که خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را به ما ارزانی داشته و امیدواریم بتوانیم خالصانه به این عزیزان خدمت رسانی نماییم.

وی به سخنان حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: وصیت نامه شهدا را باید تک تک خواند و آنها را چراغ راه خود قرار دهیم چرا که آنها به مقام بسیار بالایی دست یافته اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز نسبت دانشجویان شاهد و ایثارگر را به کل دانشجویان حدود 11 درصد اعلام کرد و افزود: این آمار درصد بالایی است و همه باید برای تقویت بنیه علمی، مسائل آموزشی و پژوهشی آنها بیشتر تلاش کنیم.

در ادامه این دیدار عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان هم ضمن تشکر از نگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان به دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: سطح علمی این دانشجویان رو به پیشرفت و ارتقاست.

فرجیان ادامه داد: ترویج مقوله ایثار و شهادت در کنار کارهای آموزشی، یک مشارکت و همکاری دو جانبه را می طلبد. وی ضمن تشکر از تشکیل منظم این جلسات برای پیشبرد اهداف و خدمت بیشتر به دانشجویان ایثارگر گفت: برای اینکه بتوانیم آینده را بسازیم باید وصیت نامه شهدا را مطالعه نماییم چرا که مطالعه این گنجینه های معنوی با ارزش، می تواند یاریگر ما باشند.

سید احمد موسوی مدیر ستاد شاهد و ایثارگر واحد اهواز هم در سخنانی خواستار راه اندازی اتاق مشاوره ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر شد و از برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس و گرامیداشت سالگرد شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و برگزاری کلاس های اختصاصی برای تقویت بنیه علمی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر را از برنامه های آینده این ستاد اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021077

وب گردی

وب گردی