یکه‌زارع: سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون یورویی برای تولید خودروی پژو ۳۰۱

مدیر عامل ایران خودرو گفت: محصولی که تولید می‌کنیم متعلق به ایران و بر اساس پلت فرم ایران است. ما می‌توانیم بدون لوگوی پژو خودرو تولید کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هاشم یکه‌زارع مدیر عامل ایران‌خودرو در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید پژو ۳۰۱ و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی پژو ایران را ترک کرد ما ۳۰۲ را مورد اتکا قرار دادیم و اکنون ۶۰ درصد آن داخل و ۸۰ درصد موقع تحویل است.

وی ادامه داد: اکنون بدون اتکا به پژو خودمان در ایران خط تولید پژو را در دست گرفته‌ایم خوشبختانه کارهای خوبی انجام گرفته و در شهریور ماه بازهم شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

یکه زارع تصریح کرد: محصولی که تولید می‌کنیم متعلق به ایران و بر اساس پلت فرم ایران است. ما می‌توانیم بدون لوگوی پژو خودرو تولید کنیم؛ زیرا برای ما بار حقوقی دارد اما خوشبختانه با اینکه شرکت پژو ایران را رها کرد؛ بازهم توانستیم خودمان خودرو تولید کنیم.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو درباره قیمت و هزینه تولید خودرو بیان کرد: در مجموع حدود ۶۰ میلیون یورو برای تولید خودرو سرمایه‌گذاری شده است و ظرف چند ماه آینده به سمت خودکفایی کامل می‌رویم.


انتهای پیام/

کد خبر: 1021079

وب گردی

وب گردی