باز خبر و تیتر تکراری! /اتوبوس‌های پایتخت نوسازی و بازسازی می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه وضعیت برخی اتوبوس‌ها مطلوب نیست،‌گفت: از ابتدای سال 100 اتوبوس بازسازی و تعمیر شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره گلایه‌مندی برخی شهروندان در مورد وضعیت اتوبوس‌ها گفت: ما نیز قبول داریم که وضعیت فعلی برخی از اتوبوس‌ها، مطلوب نیست ولی با تمام توان و در حد امکانات موجود، در تلاشیم هستیم که بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل کمبود اتوبوس افزود: استفاده از کولر در اتوبوس‌هایی که سیستم سرمایشی دارند الزامی است و اتوبوس‌های فاقد کولر نیز بصورت چرخشی در خطوط استفاده می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: از شهروندان گرامی درخواست داریم چنانچه اتوبوسی دارای کولر است ولی راننده نسبت به روشن کردن آن امتناع داشت، شماره اتوبوس و نام خط مربوطه را به سامانه 1888 اعلام کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه بازسازی اتوبوس‌ها در دستور کار شرکت اتوبوسرانی قرار دارد،‌گفت: از ابتدای سال برای 100 دستگاه اتوبوس، بازسازی انجام شده و تعمیراتی برای سیستم سرمایشی و گرمایشی، وضعیت ظاهری بدنه و سیستم نیروی محرکه اتوبوس صورت گرفت.

سنندجی تصریح کرد: امیدوار هستیم با اجرای مصوبه دولت درباره اختصاص یارانه مابه تفاوت سوخت برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی که سهم شهر تهران از این مصوبه ٥هزار دستگاه اتوبوس است، نوسازی اتوبوس‌های شهر تهران نیز در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1021082

وب گردی

وب گردی