معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد با حضور بطحایی پویاتر می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: شاهد تغییر و تحول مبارک در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و حضور سید محمد بطحایی که سابقه تصدی وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد امید را در مجموعه معاونت های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد زنده می کند و مطمئنم که با حضور وی این معاونت روز به روز پویاتر و به سمت اهداف خود نزدیک تر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تودیع علیرضا منظری توکلی و معارفه سیدمحمد بطحایی به عنوان معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد در محل سازمان سما دانشگاه آزاد با حضور مسئولان دانشگاه برگزار شد.

علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: شاهد تغییر و تحول مبارک در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و حضور سید محمد بطحایی که سابقه تصدی وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد امید را در مجموعه معاونت های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد زنده می کند و مطمئنم که با حضور وی این معاونت روز به روز پویاتر و به سمت اهداف خود نزدیک تر می شود.

منظری توکلی با تقدیر و تشکر از دکتر طهرانچی و دکتر ولایتی به دلیل حمایت و اعتمادشان در سپردن مسؤلیت معاونت آموزش های عمومی دانشگاه آزاد، تصریح کرد: برای سید محمد بطحایی در معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاهد تحولاتی در این معاونت باشیم.

وی در پایان با معرفی معاونان و مسؤلان سازمان سما از آن ها حلالیت طلبید و از همکاران خود بابت تلاش های شبانه روزی قدردانی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021109

وب گردی

وب گردی