تمدن سازی اسلامی یکی از آرمان های انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد واحد اهواز گفت: تمدن اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و این امر هم با تلاش و مجاهدت جوانان امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان امروز در نشست شورای هماهنگی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که به میزبانی واحد اهواز برگزارشد، ضمن تبیین گام دوم انقلاب اسلامی گفت: این بیانیه در واقع چراغ راه و مشخص کننده مسیر است که در آن خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی مدنظر قرار گرفته شده است.

حجت الاسلام فرج اله براتی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه روش زندگی اسلامی را مشخص کرده و انقلاب اسلامی را با آرمان های آن پیوند داده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های دشمنان نظام، تغییر آرمان های بلند مرتبه معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) است که در این بیانیه به خوبی به آن اشاره شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به تمدن سازی که یکی از آرمان های انقلاب است اشاره کرد و گفت: این تمدن زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و این امر هم با تلاش و مجاهدت جوانان امکان پذیر خواهد شد که این موضوع اهمیت دیدار رهبر معظم انقلاب را با جوانان دانشجو نشان می دهد.

حجت الاسلام براتی ادامه داد: رهبری در این بیانیه طراحی حرکت به سوی قله ها که همان نقشه راه است را مشخص کرده و این نقشه راه باید همراه با امید، نشاط و انتخاب آگاهانه و همچنین مستلزم استفاده از تجارب گذشته باشد.

وی داشتن روحیه خودباوری ما می توانیم را مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: این روحیه باید به صورت فردی و اجتماعی گسترش یابد و بسیج اساتید باید با صرف این فعل در خصوص تقویت و بهبود وضعیت جامعه نقش آفرینی کند و این کار باید با امید دادن به همدیگر همراه باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021138

وب گردی

وب گردی