120 استاد بسیجی، قله الوند را فتح کردند

جمعی از استادان بسیجی از دانشگاه‌های سراسر کشور همزمان با ایام دهه کرامت، ضمن حضور در استان همدان، قله الوند را فتح کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، اردوی کوهنوردی با مشارکت 120 تن از اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور به منظور انسجام‌بخشی، تقویت آمادگی جسمانی و بالا بردن روحیه همکاری و مشارکت جمعی میان استادان دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه، استادان دانشگاه پس از اقامه نماز جماعت صبح، در قالب 12 گروه 10 نفره به نام ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) از منطقه گنج‌نامه حرکت کرده و پس از زیارت قبور شهدای گمنام و قرائت زیارت عاشورا در میدان میشان، حرکت خود را به سمت قله الوند ادامه دادند.

استادان بسیجی دانشگاه در طول مسیر ضمن سر دادن شعارهای انقلابی، ذکر صلوات و اذکار مستحبی و صرف صبحانه، ساعت 11 صبح موفق به فتح قله شدند که پس از تصویربرداری و استراحتی کوتاه، بازگشت خود را آغاز کرده و عازم منطقه کوهپایه‌ای گنج‌نامه شدند و پس از رسیدن به پایین قله الوند، نماز جماعت ظهر را در اردوگاه ابوذر منطقه عباس آباد همدان برگزار کردند.

این اردو ضمن دربرداشتن فضای ورزشی سالم، موجب شکل‌گیری ارتباطات چهره به چهره بسیاری از اساتید بسیجی هم‌رشته در دانشگاه‌های کشور شده و در طول مسیر، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های موجود در فضای دانشگاه‌ها توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به بحث گذاشته شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021157

وب گردی

وب گردی