افتتاح نمایشگاه صنایع دستی معلولان وزنان سرپرست خانواردر شهرستان ملارد+عکس

به مناسبت هفته بهزیستی نمایشگاه صنایع دستی معلولان وزنان سرپرست خانوارباحضورمرتضی قربانی دراداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزارشد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، همزمان با هفته بهزیستی نمایشگاه دستاوردهای معلولان وزنان سرپرست خانوار در محل اداره بهزیستی شهرستان ملارد با حضورمرتضی قربانی ریاست اداره ،ومعاونان وکارکنان اداره افتتاح شد.

در این مراسم مرتضی قربانی با تبریک هفته بهزیستی برلزوم برنامه ریزی جهت ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانواروکمک وحمایت از آنان تاکید کرد و گفت: جامعه هدف تحت پوشش این اداره دارای استعدادهای نهفته هستند که ما باید به آنها اهمیت داده و آنها را شناسایی کرده و پرورش دهیم.

گفتنی است، این نمایشگاه شامل تابلو گلیم ،چرم ، ترشیجات و مربا،کارهای دستی وگلدان های گل است وبه مدت یک هفته دراداره بهزیستی شهرستان ملاردبرپاست و بازدیدکنندگان می توانند هر روز ازاین نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

مرتضی قربانی گفت: هدف ازبرپایی این نمایشگاه ارائه دستاوردها و توانمندی های معلولان وزنان سرپرست خانواراست و بازدید وخرید این محصولات انگیزه ای برای این افراد است تاتلاش خود را برای توانمندسازی چندبرابرکند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021173

وب گردی

وب گردی