25 تیرماه؛ آخرین فرصت انتخاب رشته کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت انتخاب رشته با توجه به مهلت تمدید شده، ساعت 24 امروز سه‌شنبه 25 تیرماه 98 پایان می‌پذیرد و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آمار ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 98 اظهار کرد: به طور کلی 456 هزار و 864 نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که با توجه به تاریخ تمدید شده تا ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه 25 تیرماه 98 تعداد 206 هزار و 296 نفر انتخاب رشته کرده‌اند.

وی ادامه داد: فرصت انتخاب رشته با توجه به مهلت تمدید شده، ساعت 24 امروز سه‌شنبه 25 تیرماه 98 پایان می‌پذیرد و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم یا شبانه برای کسب اطلاع از زمان برگزاری آزمون‌های عملی، تشریحی و پروژه (نیمه اول مردادماه) به اطلاعیه سازمان سنجش در 31 تیرماه 98 مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به طور مجزا و از طریق دانشگاه آزاد انجام می‌پذیرد. داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند، می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام کنند و مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021196

وب گردی

وب گردی