پاداش قهرمانان ورزشی ناچیز است/ ورزشکاران حرفه‌ای برای تشکیل زندگی به شغل دوم نیاز دارند

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان و دانشجوی دانشگاه آزاد تهران شمال گفت: مبالغی که به عنوان پاداش به ما پرداخت می شود ناچیز است به‌ویژه در رشته تیر و کمان که تجهیزات با ارز وارد کشور می‌شود و هزینه بالایی باید برای خرید لوازم پرداخت کنیم.

محمد صالح پالیزبان عضو تیم ملی دانشجویان اعزامی به مسابقات یونیورسیاد 2019 در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: باتوجه به اینکه عضو تیم ملی بزرگسالان تیر و کمان هستم، از دو هفته دیگر اردو‌های تیم بزرگسالان شروع می شود. باید برای مسابقات قهرمانی آسیا در تمرینات شرکت کنم و پس از پشت سرگذاشتن برنامه تمرینی تیم ملی بزرگسالان به مسابقات اعزام خواهم شد.

وی افزود: مبالغی که به عنوان پاداش به ما پرداخت می شود ناچیز است. به‌‌ویژه در رشته تیر و کمان که تجهیزات با ارز وارد کشور می شود و باید هزینه بالایی برای خرید لوازم پرداخت کنیم. در کل با پاداش ها نمی‌توان زندگی تشکیل داد؛ به همین خاطر شغل دیگری دارم که همین موضوع کار را برای من سخت می کند.

پالیزبان ادامه داد: سطح مسابقات یونیورسیاد بسیار بالا بود و حریفانمان با نفرات اصلی در مسابقات شرکت کردند. می توانستیم در فینال ترکیه را شکست دهیم و رقابت نزدیکی با این تیم داشتیم؛ اما با اختلاف کم مدال طلا را از دست دادیم و در جایگاه دوم قرار گرفتیم.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال تصریح کرد: درصورتی که مجوز حضور دانشجویان تا سن 28 سال در دوره بعدی صادر شود می توانم به روسیه اعزام شوم و در دوره بعد مسابقات یونیورسیاد شرکت کنم.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم در مجموع مدال نقره تیمی را به همراه کیارش فرزان به‌دست آوریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021218

وب گردی

وب گردی