قهرمانی تیم کردستان در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در مسابقات سراسری تنیس روی میز دانشجویان در بخش برادران به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شهرقدس، آیین اختتامیه مسابقات تنیس روی میز دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی شهرقدس برگزار شد.

مهدی فتح اله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری تنیس روی میز دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیار مفتخریم این دوره از مسابقات با نام و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برگزار شد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب این افتخار را دارد که همیشه در حوزه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی و حرفه ای تلاش های گسترده و خوبی را انجام دهد و ما امروز شاهد حضور پر تلاش و چشمگیر این قهرمانان ورزشی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

فتح الله اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی سعی دارد که آرمان های انقلاب اسلامی را در کنار توسعه علم، دانش و فناوری هر بیشتر و بهتر توسعه دهد، تا زمینه ای برای پیشرفت کشورمان شود.

در ادامه این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم مجید قربان خوانی تجلیل بعمل آمد.

علیرضا حجازی سرپرست فنی این دوره از مسابقات تنیس روی میز دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارش فنی این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: تعداد 13 تیم از استان های البرز، خوزستان، تهران، کردستان، قم، مرکزی، همدان، اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، علوم و تحقیقات و خراسان رضوی شرکت داشتند.

وی افزود: در مرحله مقدماتی تیم ها به 3 گروه 3 تیمی و یک گروه 4تیمی به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که از هر گروه تیم های اول و دوم به مرحله نهایی راه پیدا کردند که در یک جدول حذفی تصاعدی 8 تیمی به رقابت پرداختند.

سرپرست فنی مسابقات تنیس روی میز ادامه داد: پس از 22 مسابقه تیم دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم استان خوزستان مقام دوم و استانهای البرز و مازندران مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

حجازی با اشاره به حضور 45 بازیکن در مسابقات انفرادی تنیس روی میز دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: سروش امیری نیا از دانشگاه خوزستان به مقام قهرمانی، پویا دلواری مقام دوم و مهرداد دهستانی و امیر شمس از دانشگاه البرز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در پایان مراسم بعد از قرائت میثاق نامه، از قهرمانان، مربیان و سرپرستان تیم با اهدا لوح، مدال و کاپ قهرمانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021233

وب گردی

وب گردی