برپایی کلاس‎های کمک‎های اولیه و ایمنی برای خدمت به گردشگران+عکس

مدیر پایگاه میراث جهانی شوش از برپایی کلاس‎های کمک‎های اولیه و ایمنی برای نیروهای کارگاهی این پایگاه با هدف خدمات‎رسانی به گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، بیژن حیدری‎زاده با اعلام این خبر افزود: کلاس کمکهای اولیه و ایمنی در محل کار به همت پایگاه میراث جهانی شوش و با هدف ارتقاء سطح دانش و ایمنی در محیط کار برای آموزش نیروهای کارگاهی این پایگاه برگزار میشود.

وی با بیان این‎که این دوره کارآمد در سه جلسه در نظر گرفته شده است گفت: در جلسه اول این دوره که در روز پنجشنبه 20 تیرماه 98 و در سالن جانبی موزه شوش برپا شد، به موضوعاتی از قبیل مقابله با عقربگزیدگی، مارگزیدگی، گرمازدگی، نحوه صحیح حمل وجابهجایی اشیاء و آموزش سی پی آر ( CPR ) پرداخته شد.

مدیر پایگاه میراث جهانی شوش گفت: جلسات دوم و سوم این کلاس‎ها نیز به ترتیب پنجشنبه هفته جاری و پنجشنبه هفته آتی برگزار خواهد شد.

وی گفت: این آموزشها با همکاری اورژانس 115 شهرستان شوش و در راستای بالا بردن سطح آگاهی نیروهای شاغل در پایگاه و خدماترسانی صحیح و بهنگام به مسافران و بازدیدکنندکان در صورت مواجه شدن با حوادث و رخدادهای احتمالی تا پیش از رسیدن اورژانس به محل درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021237

وب گردی

وب گردی