چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی مساجد برگزار می‌شود

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، هنری سپهر سوره هنر از توافق همکاری میان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد و حوزه هنری برای برگزاری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی مساجد خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمد زرویی نصرآباد مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر که برگزاری محافل و جشنواره‌های حوزه هنری را برعهده دارد، با بیان اینکه فراخوان جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در این هفته اعلام می‌شود، گفت: در این راستا قرار است کانون‌های مساجد سراسر کشور و حوزه هنری در برگزاری جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: برای اولین‌بار در تاریخ برگزاری این جشنواره، توافقی میان حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد صورت گرفته است. بدین ترتیب گروه‌های نمایشی مردمی فعال در این کانون‌ها، با ارسال فیلمی از اجرای خود به دبیرخانه در این جشنواره حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه این همکاری در استان‌های سراسر کشور و در طول سال نیز ادامه‌دار خواهد بود، تصریح کرد: کانون‌های مساجد در طول سال نیز برنامه‌هایی فرهنگی و هنری را با همکاری حوزه هنری برگزار کرده و آثار هنری تولید می‌کنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1021277

وب گردی

وب گردی