مرشد سعیدی در بیمارستان بستری  شد/ ضبط ویدئویی مجالس نقالی مرشد پس از بهبودی

مدیر دفتر تعزیه و آئین‌های نمایشی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از بستری شدن مرشد سیدمصطفی میرزاعلی در بیمارستان‌ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن میرزاعلی؛ مدیر دفتر تعزیه و آئین‌های نمایشی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اعلام این خبر گفت: متأسفانه باخبر شدیم که مرشد سعیدی این هنرمند پیشکسوت که از جمله چهره‌های مطرح نقالی و پرده خوانی محسوب می‌شود، مدتی دچار کسالت شده و اکنون در بیمارستانی در اراک بستری است.

وی ادامه داد: آئین بزرگداشت مرشد سعیدی در دوره دوم جشنواره نقالان و پرده‌خوانان علوی برگزار شد و وی مورد در اختتامیه این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت و از وی تعدادی طومار دست‌نویس خودشان نیز در دبیرخانه جشنواره موجود است.

مدیر دفتر تعزیه و آئین‌های نمایشی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که به جهت تسریع در روند درمانی این هنرمند پیشکسوت اقدامات لازم جهت انتقال و بستری در یکی از بیمارستان‌های تهران را به انجام برسانیم.

وی افزود: به امید خدا پس از بهبودی مرشد سعیدی که از جمله مفاخر هنر نقالی و پرده‌خوانی به ویژه در عرصه روایات و قصص دینی و قرآنی هستند، دفتر تعزیه حوزه هنری شرایطی را فراهم خواهد آورد تا ضبط ویدئویی باکیفیتی از برخی مجالس وی صورت گیرد و در این واحد آرشیو شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021284

وب گردی

وب گردی