لیگ ستارگان بورس در تسخیر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از درخشش واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سومین دوره لیگ ستارگان بورس خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از حضور فعال واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سومین دوره لیگ ستارگان بورس خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این رویداد با 7 تیم حضور پررنگ داشته و براساس آخرین رتبه بندی، تیم واحد تهران شرق همچنان در صدر لیگ، تیم واحد مشهد در مقام دوم، تیم واحد نیشابور در رتبه پنجم لیگ قرار دارند.

وی افزود: این دستاورد در رقابت با سایر دانشگاه‌های مطرح از جمله دانشگاه تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت، مالک اشتر، صنعتی اصفهان، ارومیه، کرستان، مازندران و غیرهصورت گرفته که این دانشگاه‌ها با اختلاف در رتبه های بعدی قرار دارند.

نگاهداری ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به رسالت­ خود در جهت حل مشکلات کشور، به دنبال راهکارهای هدفمند جهت توانمندسازی، تقویت کارگروهی، تقویت حس‌ مسئولیت‌­پذیری، دانش و ایمان‌افزایی، افزایش مهارت در دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ­‌التحصیلان خود در قالب برگزاری مسابقات و رویدادهای مسئله محور است. از این رو تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی که موفق به کسب مقام در این رویداد و دیگر مسابقات علمی پژوهشی و اندیشه‌ورزی شوند، در قالب تیم‌های تخصصی و حرفه‌ای در باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی مورد حمایت معنوی و مالی قرار خواهند گرفت.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: با تقویت و حمایت دقیق از این تیم ها، تلاش داریم زمینه فعالیت آنها برای حل معضلات و مشکلات کشور فراهم شود. این حمایت‌ها در قالب ظرفیت‌های مختلف از جمله ظرفیت‌های علمی، مالی و حقوقی خواهد بود.

سومین دوره لیگ ستارگان بورس با حضور 64 تیم داخلی از بیش از 45 دانشگاه و 5 تیم خارجی از کشورهای عمان، ترکیه، عراق و سوریه از 15 تیر تا 30 مردادماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021290

وب گردی

وب گردی