گازگرفتگی در برج 18 طبقه غرب تهران/در تابستان هم احتمال گازگرفتگی  وجود دارد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به وقوع یک مورد گازگرفتگی در غرب تهران گفت: هموطنان در روزهای گرم سال هم که بخاری و شومینه روشن نیست باید مراقب باشند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درخصوص یک مورد حادثه گازگرفتگی در اطراف دریاچه خلیج فارس گفت: ساعت ۷ و ۱۸ دقیقه صبح امروز بود که تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس حاصل کرده و از احتمال وقوع گازگرفتگی خبر دادند.

وی افزود: این حادثه در محله غرب تهران در منطقه چیتگر و در نزدیکی دریاچه خلیج فارس رخ داده بود که ماموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: در یکی از برج های معروف به برجهای آسمان احتمال وقوع گازگرفتگی داده شده بود که این برج ۱۸ طبقه مسکونی و دو طبقه منفی داشت.

وی ادامه داد: سه نفر در طبقات بالایی این برج زندگی می‌کردند که از سوی ساکنین برج به مراکز درمانی منتقل شده بودند و زمانی که نیروها به محل رسیدند سه نفر دیگر هم در لابی ساختمان بودند که علائم مسمومیت در آنها وجود داشت که این افراد هم تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشانان طبقات بالایی را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد در طبقه ۱۷ و ۱۸ علائم وجود گاز مونوکسید کربن دیده می شود.

ملکی تصریح کرد: منبع انتشار گاز به طور دقیق مشخص نبود اما آن چیزی که در بررسی اولیه می شود حدس زد انتشار گاز از موتور خانه این مجتمع بوده است.

وی ادامه داد: مردم متأسفانه فکر می‌کنند گازگرفتگی فقط در روزهای سرد سال رخ می‌دهد اما باید بدانیم که در همین روزهای گرم هم که بخاری و شومینه استفاده نمی‌شود احتمال وقوع گاز گرفتگی وجود دارد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1021321

وب گردی

وب گردی