مساجد از شعب اخذ رأی در انتخابات شورایاری‌ها حذف نشده است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در پنجمین دوره از انتخابات شورایاری‌ها شعب اخذ رأی در مساجد، حسینیه‌ها و مدارس است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلسه شورای معاونان امور اجتماعی و فرهنگی و دبیران هیأت های اجرایی مناطق ۲۲ گانه با حضور محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، سید حمید طهایی، دبیر ستاد هأیت اجرایی شورایاری‌ها و معاونین اجتماعی مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.

محمدرضاجوادی یگانه در آغاز این جلسه با تاکید براینکه مبنای جانمایی شعب اخذ رای بر مبنای انتخابات دوره چهارم انجام می شود، گفت: جمعیت برخی از مناطق و ثبت نام‌ها تغییر کرده که بر این مبنا تعداد محدودی از شعب هم تغییراتی داشته است.‌

وی با تأکید بر اینکه شعب اخذ رای در مساجد، حسینیه‌ها و مدارس مستقر می شوند، تصریح کرد: به هیچ عنوان بحث حذف شعب اخذ از مساجد مطرح نبوده است و شایبه‌هایی که مطرح شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص تبلیغات انتخابات شورایاری‌ها گفت: ائمه جماعات می توانند در زمینه تبلیغات و آگاهی مردم بسیار اثر گذار باشند. همچنین مساجد به عنوان یکی از مهمترین پایگاههای مذهبی و فرهنگی شهر تهران، می توانند نقش بسیاری مهمی در پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها ایفا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021324

وب گردی

وب گردی