دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته کشور خواهد بود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از میزبانی این واحد در برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین(KWF) در بخش آقایان از 26 لغایت 28 تیرماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، علی اکبر حسین رضا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از میزبانی این واحد در برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین(KWF) در بخش آقایان از 26 لغایت 28 تیرماه خبر داد.

حسین رضا افزود: در این دوره از مسابقات، 650 نفر از 22 استان کشور در قالب 22 تیم در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این مسابقات در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد و نفرات برتر رده بزرگسالان جهت عضویت در تیم ملی انتخاب و به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

حسین رضا خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به عنوان یکی از قطب های ورزش دانشگاهی کشور شناخته می‌شود و با توجه به امکانات و سالن‌های ورزشی مطلوب، این واحد تاکنون افتخار میزبانی از تیم‌های مختلف ورزشی شرکت کننده در مسابقات ورزشی کشوری و استانی را داشته است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021333

وب گردی

وب گردی