تأسیس مدرسه عالی حکمرانی با همکاری دانشگاه امام حسین (ع)

معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سازمان بسیج اساتید کشور برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و آموزش تمدن‌سازی با همکاری دانشگاه امام حسین (ع)، مدرسه عالی حکمرانی را تأسیس خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین ضمیریان در دومین نشست سراسری مسئولان بسیج اساتید سراسر کشور که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری‌ست، درباره بومی‌سازی علم سازمان بسیج اساتید کشور اظهار کرد: نظام تربیتی حلقه صالحین با عنوان بومی‌سازی علمی در کشور تعریف می‌شود، البته توسعه طرح حلقه صالحین در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از سال گذشته نیازسنجی آموزشی در فضای علمی از دانشجویان و استادان آغاز شده است و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: سازمان بسیج اساتید کشور برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و آموزش تمدن‌سازی با همکاری دانشگاه امام حسین (ع)، مدرسه عالی حکمرانی را تأسیس خواهد کرد. کار ویژه این مدرسه استفاده از ظرفیت فقه در کشور خواهد بود.

ضمیریان خاطرنشان کرد: جلسات دوره‌ای تمدن اسلامی توسط بسیج اساتید در مراکز استانی به صورت هفتگی در حال برگزاری‌ست. استادان در این دوره‌های آموزشی برای انتقال دانش تمدن‌سازی اسلامی به دانشجویان در دانشگاه‌ها تعلیم و آموزش می‌بینند.

وی افزود: کتاب، بخشی از نیازهای علمی روز استادان را برطرف می‌کند. معاون تربیت و آموزش در سال گذشته اقدام به ارسال کتاب‌ها به مراکز استانی با هدف غنی‌سازی علم استادان می‌کند.

معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور تأکید کرد: در سال ۹۸ ترویج، تبیین و آموزش مباحث و نظریه‌های مرتبط با اخلاق انسانی و حجاب به صورت جدی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

ضمیریان با اعلام خبر تأسیس سایت اموزش در سازمان بسیج اساتید گفت: این سایت برای آسان کردن ارتباط استادان در مراکز با معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید تأسیس شده است.

این استاد دانشگاه در پایان گفت: بسیج اساتید کشور با همکاری سایر اقشار بسیج قصد دارد قرارگاه مشترکی برای تقویت تمامی اقشار بسیج تأسیس کند، بسیج اساتید برای تقویت بسیج دانشجویی برنامه‌های ویژه دارد‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021344

وب گردی

وب گردی