برگزاری آزمون نهایی دانشجویان مامایی در واحد تویسرکان

مدیرگروه رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان گفت: آزمون فاینال دانشجویان ورودی ۹۴ مامایی در حال برگزاری است و 33 نفر از دانشجویان باید در دو امتحان عملی زایمان و زنان شرکت کنند. این آزمون هر سال قبل از فارغ‌التحصیلی دانشجویان مامایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، زهرا عسلی مدیرگروه رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان از برگزاری آزمون فاینال دانشجویان ورودی ۹۴ مامایی خبر داد.

وی گفت: آزمون فاینال دانشجویان ورودی ۹۴ مامایی هم‌اکنون در حال برگزاری است و 33 نفر از دانشجویان باید در دو امتحان عملی زایمان و زنان شرکت نمایند. این آزمون هر سال قبل از فارغ التحصیلی دانشجویان مامایی برگزار می‌شود.

عسلی بیان کرد: آزمون عملی زایمان در بیمارستان فاطمیه توسط مدیرگروه و چند نفر از ماماهای کارشناسی ارشد برگزار می‌گردد و از تاریخ ۲۲ تیرماه آغاز شده است و تا ۲مرداد ماه به صورت روزانه ادامه خواهد داشت و هر کدام از دانشجویان باید یک مادر باردار را کنترل نماید و تولد نوزاد آن را برعهده دارند.

مدیر گروه رشته مامایی واحد تویسرکان این آزمون را بسیار وقت‌گیر و سخت عنوان و خاطر نشان کرد: آزمون عملی بیماری‌های زنانِ این دانشجویان، در بیمارستان تامین اجتماعی در تاریخ‌های ۳۱ تیر لغایت 3 مرداد زیر نظر زهرا قدسی و مریم توقیری از اعضاء هیات علمی گروه مامایی واحد تویسرکان برگزار می‌شود و دانشجویان در تشخیص بیماری و معالجه و نسخه نویسی مورد آزمون عملی قرار می گیرند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021376

وب گردی

وب گردی