انتخابات زودهنگام و اعلام تعلیق خودسرانه فعالیت‌های انجمن اسلامی لندن سوال برانگیز است

شورای هماهنگی انجمن اسلامی دانشجویان لندن اعلام کرد:  اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دبیر منطقه بریتانیا در برگزاری انتخابات زودهنگام و نیز اعلام تعلیق خودسرانه کلیه فعالیت‌های انجمن لندن توسط آنها، امری عجیب و سوال برانگیز است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان لندن در ادامه سوالات مخاطبین درباره انتخابات نمایشی و غیرقانونی برگزار شده باعنوان «انتخابات انجمن لندن» بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی انجمن لندن با پشتوانه اکثریت قاطع اعضا و حمایت مخاطبین محترم، توانست با فاصله گرفتن از جوسازی‌های اخیر و بجای اقدام متقابل و با تکیه بر راهکارهایی قانونی و نیز با گفتگو با افراد ذی صلاح، مسائل پیشامده را حل کند. به لطف حضرت باری، پس از بررسی مدارک و شواهد توسط مسئولین مربوطه، حقانیت شورای فعلی و رویه قانونی انجمن لندن محرز شده و این انجمن دانشجویی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

در بخشی از این بیانیه عنوان شده است: اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دبیر منطقه بریتانیا در برگزاری انتخابات زودهنگام و نیز اعلام تعلیق خودسرانه فعالیت‌های انجمن لندن توسط آنها به همراه عدم پاسخگویی این دو نهاد برآمده از رای دانشجویان، امری عجیب و سوال برانگیز است که تاکنون پاسخ مناسبی برای این اقدام دریافت نشده و انگیزه‌های این کار همچنان برما پوشیده است.

در بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان لندن ابراز شده است: عضو کردن غیرقانونی ده‌ها نفر به عنوان عضو انجمن اسلامی دانشجویان لندن در سامانه اتحادیه طی چند روز جهت شرکت در انتخابات غیرقانونی، تخلف و فسادی گسترده و آشکار در برابر اساسنامه اتحادیه و انجمن لندن بوده که برای نخستین بار در تاریخ اتحادیه انجمن‌های اسلامی اروپا بصورت سازمان یافته تحت نظارت مستقیم دبیر اتحادیه صورت گرفته است که خود محل سوال و تعجب است. اعضای محترم انجمن لندن با رعایت قانون‌مداری و نیز حفظ حرمت و شأن اتحادیه و دبیر منطقه بریتانیا و نیز با تلاش بی‌وفقه در راستای حل سوء تفاهمات توانست نشان دهد که در تنش‌ها و مسائل پیشامده می‌توان و باید حدود قانونی و اخلاقی را رعایت کرد و در ورطه «پرونده‌سازی، سوء استفاده از اطلاعات شخصی و یا سخن چینی و سخن سازی» نیفتاد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی انجمن لندن اعلام می کند که در این مرکز دانشجویی به روی همگان در برنامه‌های عمومی، کما فی السابق، باز است و دست دوستی خود را به سمت همه دانشجویان ایرانی مسلمان علاقه‌مند و دغدغه‌مند دراز می‌کند و با تاکید بر هم‌افزایی نیروها، بر اعتلای ایران اسلامی اهتمام می‌ورزد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021445

وب گردی

وب گردی