پژوهش ملی وضعیت فرهنگی خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه‌های دولتی منتشر شد

پژوهش ملی وضعیت فرهنگی خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه‌های دولتی به همت دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی وزارت علوم منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، پیمایش ملی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و رفاهی خوابگاه‌های دانشجویان دختر در دانشگاه‌های دولتی ایران، طرحی پژوهشی است که سیدحسین سراج‌زاده و کرم حبیب‌پور گتابی به سفارش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، هدایت و مدیریت دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال‌های ۱۳۹۶-۱۳۹۵ اجرا کرده‌اند.

گفتنی است متن حاضر گزیده‌ای از یافته‌ها و نتایج این طرح است که به انضمام بسته راهبرد‌های سیاستی برگرفته از نتایج و نشست‌های تخصصی در خصوص گزارش نهایی طرح تقدیم مخاطبان محترم می‌شود.

لازم به ذکر است در نگارش گزارش پیش رو، سعی شده که ضمن ارائه تصویری کلی از فضای حاکم بر خوابگاه‌های دانشجویی دختران، ابتدا شرحی از اوضاع فرهنگی، اجتماعی و کالبدی خوابگاه‌های مورد مطالعه فراهم و سپس نمونه‌ای محصل از رویکرد سیاست گذارانه به مسئله در چارچوب تدوین بسته راهبرد‌های سیاستی و رهنمود‌های مطالعه محور علمی عرضه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021447

وب گردی

وب گردی