دکتر طهرانچی با خانواده شهید شهریاری دیدار کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به زنجان با حضور در منزل پدری شهید شهریاری با خانواده این شهید هسته‌ای دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان زنجان شب گذشته (26 تیرماه) با همراهی احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی، علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، سعید آزادیان دستیار ویژه رئیس دانشگاه و مجتبی توانگر رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در منزل پدری شهید مجید شهریاری با خانواده این شهید هسته‌ای دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار به بیان خاطرات خود با دانشمند شهید مجید شهریاری پرداخت و گفت: من دوستان شهید زیادی دارم، اما مجید یکی از کسانی بود که همیشه همراه و معلم من بود.

استاد دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: یکی از خصلت‌های شهید شهریاری اقامه نماز جماعت صبح در مسجد بود و ایشان همیشه تفسیر قرآن آیت الله جوادی آملی را در طول روز دنبال می‌کرد.

وی با تجلیل از مادر شهید شهریاری خاطرنشان کرد: صبوری مادر شهید شهریاری همیشه برای ما یک الگوست و از ایشان می‌خواهم که برای موفقیت ما دعا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021464

وب گردی

وب گردی