حضور ۶۸۰ کرمانی در مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه

معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان از برگزاری هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده دستگاه قضائی با حضور ۶۸۰ نفر در کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسدی در جلسه شورای قضائی استان کرمان که با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: روز‌های نهم و دهم مرداد ماه سال جاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم به میزبانی شهر کرمان برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مرحله مقدماتی کشوری راه خواهند یافت.

وی گفت: این مسابقات با هدف تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اشاعه، ترویج و انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسدی شناسایی، تشویق و بهره مندی از توانمندی‌های نخبگان قرآنی دستگاه قضائی، افزایش انگیزه میان کارکنان و خانواده‌های آنان برای تداوم آموزش قرآن کریم و ارتقای سطح آگاهی‌های قرآنی کارکنان قوه قضائیه را ازدیگر اهداف برگزاری این مسابقات دانست.

وی یادآور شد: سال گذشته برای اولین بار دادگستری استان کرمان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم کشوری در رشته‌های مختلف شد که افتخار بزرگی برای دستگاه قضائی استان کرمان بود و امیدواریم این موفقیت‌ها در امسال نیز تکرار شود.

این مقام قضائی گفت: کلیه کارکنان قوه قضائیه، سازمان‌های تابعه، کارکنان شورا‌های حل اختلاف، سربازان وظیفه و بازنشستگان اعم از قضائی و اداری و خانواده‌های آنان می‌توانند در مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021523

وب گردی

وب گردی