ضرورت تکمیل مرکز جدید ترومای استان اردبیل

معاون درمان وزیر بهداشت در بازدید از مرکز تازه تاسیس تروما و سوختگی استان اردبیل در جریان روند تکمیل و دلایل تاخیر در اتمام این پروژه قرار گرفت و بر ضرورت تکمیل مرکز جدید ترومای استان تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وبدا، قاسم جان‌‌‌‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به منظور بازدید از پروژه های حوزه سلامت به استان اردبیل سفر کرد. در این سفر دوروزه، رضایی رئیس اداره بودجه و اعتبارات وزارت بهداشت با همراهی اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و معاونین این دانشگاه جهت بررسی وضعیت حوزه سلامت به بازدید از پروژه‌های در حال تکمیل و احداث همچون مرکز تروما و بیمارستان نجف زاده و ارزیابی روند ارائه خدمات در بیمارستان جدید شهداء و قدیم امام خمینی (ره) پارس آباد و بخش‌های مختلف بیمارستان فاطمی و اردبیل پرداختند.

در جلسه هماهنگی ستاد دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل و فرماندار پارس آباد در محل شبکه بهداشت این شهرستان به بررسی وضعیت حوزه سلامت و جابه جایی بخش ها و استفاده از ظرفیت دو بیمارستان جدید و قدیم امام خمینی (ره) پارس آباد و رفع موانع و مشکلات موجود پرداخته شد.

جان‌‌‌بابایی در بازدید از مرکز تازه تاسیس تروما و سوختگی استان در جریان روند تکمیل و دلایل تاخیر در اتمام این پروژه قرار گرفت و بر ضرورت تعیین تکلیف و تکمیل مرکز جدید ترومای استان تاکید کرد.

در این بازدید اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تشریح وضعیت موجود مرکز تروما و سوختگی استان گفت: یکی از نیازمندی های مهم و حیاتی استان راه اندازی و افتتاح مرکز تروما است که در حال حاضر بیمارستان فاطمی و فضای موجود درمانی پاسخگوی نیاز مردم استان نیست.

وی تاکید کرد: لازم است این پروژه حیاتی با توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی و تأمین منابع لازم به سرانجام رسیده و در اختیار مردم استان قرار گیرد به طوری که از بابت این پروژه تاکنون حدود ۵۸۰ میلیارد ریال هزینه قطعی شده و در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال نیز بدهی به پیمانکاران داریم و امیدواریم با اختصاص منابع لازم تا سفر ریاست محترم جمهوری مراحل تکمیلی به پایان برسد.

گفتنی است، معاون درمان و تیم‌ همراه در ادامه، از مرکز اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی اردبیل (ره) بازدید و با بیماران بستری دیدار و گفت‌و‌‌گو کردند. در ادامه این سفر، معاون درمان وزیر بهداشت از پروژه در حال احداث بیمارستان نجف زاده بازدید کرد. این پروژه به دلیل تغییرات توسعه ای و پس از افزایش مجوز به ۵۰۰ تخت بیمارستانی و تزریق منابع لازم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021526

وب گردی

وب گردی