دیدار سرپرست وزارت آموزش و پرورش با فرهنگیان استان فارس

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با فرهنگیان شهرستان خرم‌بید، سرچهان و مشهد مرغاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر دیدار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش روز گذشته به منظور دیدار با فرهنگیان شهرستان خرم‌بید، سرچهان و مشهد مرغاب وارد این شهرستان شد.

در این مراسم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر برگزار شد، ابتدا سید جواد حسینی و هیئت همراه برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه به مسجد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر رفتند.

عباس قلتاش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر علاوه بر خوشامدگویی به سید جواد حسینی و هیئت همراه، گزارشی در مورد ساخت و احداث مسجد شهدای گمنام و احداث مجتمع آموزشی سما، تعداد دانش‌آموزان و هزینه‌های صورت‌گرفته ارائه کرد و قول مساعدت وزیر آموزش و پرورش مبنی بر مأمورکردن مدیران برتر فرهنگی به مجتمع آموزشی سما را اخذ کرد.

پس از زیارت مقبره شهدای گمنام، مراسم دیدار با فرهنگیان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر برگزار شد.

در این سفر رحیم زارع نماینده شهرستان‌های خرمبید، بوانات و آباده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس و فرماندار شهرستان خرم‌بید، سرپرست وزارت آموزش و پرورش را همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021535

وب گردی

وب گردی