تبلیغات انتخابات شورایاری در محله های مرکزی شهر تهران آغاز شد

رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هیات اجرائی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری های منطقه 11 با اشاره به اعلام دستورالعمل پنجمین دوره انتخابات شورایاری، از کاندیداهای شورایاری این منطقه خواست برای تبلیغات بر اساس ضوابط عمل کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، علی اسماعیل زاده رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هیات اجرائی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری های منطقه11 با بیان این که دستورالعمل تبلیغات از سوی هیأت اجرایی مرکزی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران ابلاغ شده است؛ گفت: بر اساس این دستورالعمل نامزدهای انتخابات شورایاری باید در اکران تبلیغات خود تمام موارد مطرح شده در این دستورالعمل را رعایت کنند.

اسماعیل زاده برخی مفاد دستورالعمل پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران را چنین اعلام کرد: استفاده از نظرات شخصیت ها بدون ذکر عنوان و سمت اداری و رسمی آن ها ، مجامع ، احزاب و گروه های مجاز در تأیید نامزد انتخاباتی با ارائه و انتشار مستندات و اجازه کتبی از طرف آنان در تبلیغ نامزدها بلا مانع است.تبلیغ کاندیداها در جراید و روزنامه ها با رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تبلیغات مجاز است.

وی گفت: همچنین برخی ممنوعیت های تبلیغاتی نامزدها که باید مورد توجه قرار گیرد شامل این موارد است: انجام تبلیغات در خارج از مهلت تعیین شده ، دسترسی غیر مجاز یا تغییر در محتوای تبلیغاتی سایر نامزدها ، نصب پوستر ،پلاکارد و ... بر روی شیشه اماکن صنفی خصوصی ،ساختمان ها و بدنه خودروها ی شخصی و یا تبلیغات بر روی تأسیسات و المان های شهری از جمله ساختمان های اداری ، پل های عابر پیاده ، دیوارهای اماکن عمومی و ...، مخدوش کدن آثار تبلیغاتی سایر نامزدها، درج و اظهار مطالب خلاف واقع ، تبلیغ علیه سایر نامزدها ، دادن وعده های غیر واقعی ،استفاده از دفاتر شورایاری و اماکن متعلق به شهرداری ، استفاده از وسایل و امکانات دولتی و ...

به گفته اسماعیل زاده از سوی اداره زیبا سازی شهرداری منطقه ۱۱ سازه های تبلیغاتی در ابعاد ۳*۲ برای انتخابات شورایاری ها در ۴۰نقطه پرتردد منطقه نصب شده است تا کاندیداها در این مکان ها تبلیغات خود را اکران کنند.

بر اساس این گزارش تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات از روز پنج شنبه ۲۷ تیر آغاز شده است وبه مدت یک هفته تا ساعت ۲۴روز پنج شنبه سوم مرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021716

وب گردی

وب گردی