کسب رتبه برتر کشوری در آزمون ارشد روان شناسی توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اصفهان

دانشجوی رشته روانشناسی واحد اصفهان(خوراسگان) موفق به کسب رتبه 2 رقمی کشوری در آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشناسی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، پوریا مقیمی دانشجوی رشته روانشناسی واحد اصفهان(خوراسگان) در آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشناسی موفق به کسب رتبه 2 رقمی کشوری شد.

مقیمی در خصوص کسب این موفقیت و برنامه مطالعاتی خود گفت: از مرداد ماه سال گذشته با روزی 5 ساعت مطالعه، کار خود را آغاز کردم و در ماه های پایانی منتهی به آزمون، ساعت مطالعه خود را به 15 ساعت رساندم.

وی افزود: زمان آغاز مطالعه و این که فرصت خوبی برای مرور داشتم باعث شد که با کمترین اضطراب و فشار روحی، به مطالعه بپردازم و البته نقش حمایتی خانواده نیز مزید بر علت شد.

این دانشجوی رشته روانشناسی با اشاره به تحصیل خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، خاطر نشان کرد: سطح بالای علمی گروه روانشناسی این دانشگاه، توان علمی و تجربه اساتید و حمایت آنان از دانشجویان و ایجاد فضایی علمی و آکادمیک در محیط دانشکده، باعث شد تا انگیزه دو چندانی برای موفقیت داشته باشم به طوری که میانگین نمرات لیسانس من 19:22 است و تاکنون در دو نیمسال، موفق به کسب رتبه اول در بین دانشجویان ورودی هم دوره شده ام.

مقیمی افزود: حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، بدلیل غنای علمی و فضای با نشاط پژوهشگری، برای هر طالب علمی انگیزه بخش است و وظیفه خود می دانم از همه اساتید زحمتکش گروه روانشناسی بویژه دکتر مرتضی علی بیگ، دکتر هادی فرهادی، دکتر دلارام بلوچی و دکتر زهرا یوسفی که بیشترین تاثیر را در کسب این موفقیت داشته اند، تشکر و قدردانی نمایم.

وی اظهار کرد: هدف اول من این است که به مدارج بالای رشته روانشناسی دست یابم و بتوانم یک مدرس و پژوهشگر برتر در این زمینه باشم و هدف دومم نیز آن است که بتوانم یک مشاوره دلسوز برای جامعه و نسل جوان باشم.

پوریا مقیمی، تصریح کرد: همیشه امید و اراده است که راه را برای انسان باز می کند و توصیه من به دانشجویان این دانشگاه و همه دانشجویان کشور این است که همیشه خوب درس بخوانید و با توکل به خدا، برنامه ریزی صحیح، مطالعه منابع و مقالات روز، راه موفقیت را در کمترین زمان ممکن طی کنید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021753

وب گردی

وب گردی