دانشگاه آزاد اسلامی مازندران قهرمان مسابقات تنیس روی میز شد

قهرمانی مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به استان مازندران رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شهرقدس، پس از انجام ۲۲ مسابقه در رقابت‌های تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، تیم استان مازندران قهرمان شد و تیم استان تهران مقام دوم و استان‌های خوزستان ومشهد مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

پوران رحیمی سرپرست فنی مسابقات تنیس روی میز دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه این مسابقات به ارائه گزارش فنی این دوره پرداخت و گفت: تعداد 12 تیم از استان‌های تهران، نجف آباد، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، علوم وتحقیقات، خراسان رضوی، همدان، مازندران، قزوین، خوزستان، گیلان در این مسابقات حضور داشتند.

رحیمی افزود: در مرحله مقدماتی تیم‌ها به چهار گروه سه تیمی به ‌صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند که از هر گروه تیم‌های نخست و دوم به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در یک جدول حذفی تصاعدی هشت تیمی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: پس از انجام 18 مسابقه تیمی تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران (واحد بابل) به مقام قهرمانی دست‌ یافت و تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (واحد تهران مرکزی) مقام دوم و استان‌های خوزستان و مشهد مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

رحیمی با بیان اینکه در مسابقات انفرادی تنیس روی میز دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی 35 نفر بازیکن حضور داشتند، اظهار داشت: فاطمه زهرا مختاری از واحد بابل به مقام قهرمانی دست یافت و فاطمه حسین زاده از واحد مشهد مقام دوم و رویا محمدی نژاد از استان خوزستان و سولماز محمد پور از استان قزوین به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

سرپرست فنی مسابقات تنیس روی میز گفت: اداره کل تربیت‌بدنی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و واحد شهر قدس با بهترین کیفیت میزبانی مسابقات را انجام دادند و مسابقات را در سطح یک مسابقات بین‌المللی با همه امکانات برگزار کردند.

علی رضا مظلوم رهنی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران هم گفت: بسیار مفتخریم این دوره از مسابقات با نام و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برگزار شد و خداوند را شاکریم که دانشگاه آزاد اسلامی به ‌عنوان مولود انقلاب این افتخار را داشته در حوزه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی و حرفه‌ای تلاش‌های گسترده و خوبی را انجام داده است و شاهد حضور پرتلاش و چشمگیر قهرمانان ورزشی در این دانشگاه هستیم.

در پایان مراسم ضمن قرائت میثاق‌نامه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از قهرمانان، مربیان و سرپرستان تیم با اهدای لوح، مدال و کاپ قهرمانی تجلیل شد.

در مراسم اختتامیه خواهران بار دیگر از خانواده شهید مدافع حرم شهید مجید قربان‌خانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021765

وب گردی

وب گردی