سپاه و بسیج باید راهیان نور را با هم‌افزایی به بهترین شکل برگزار کنند

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امروزه باید فرهنگ شجاعت به جوانان نسل چهارم انقلاب به ارث برسد. سپاه و بسیج باید راهیان نور را با هم‌افزایی به بهترین شکل و با روایت صحیح برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردار یعقوب سلیمانی در نشست خبری اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور که در سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد، اظهار کرد: اردوی راهیان نور در خدمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بارها بر فناوری راهیان نور و گسترش و تداوم این اردو تأکید داشتند. رهبر معظم انقلاب ۹ بار در مناطق راهیان نور حضور داشتند که خود نشان‌دهنده اهمیت راهیان‌ نور و زنده نگه‌ داشتن برکات دفاع مقدس در کشور است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از قله‌های افتخار انقلاب اسلامی بوده که فرهنگ شهادت و روحیه استکبار ستیزی را تقویت کرده است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: دنیا همراه با صدام برای ضربه زدن به ایران بسیج شد؛ اما جوانان انقلاب اجازه ندادند یک متر از کشور به دست نااهلان بیفتد. امروزه باید فرهنگ شجاعت به جوانان نسل چهارم انقلاب به ارث برسد.

وی افزود: سپاه و بسیج باید با هم‌افزایی راهیان نور را به بهترین شکل و با روایت صحیح برگزار کنند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: راهیان نور امر مقدس هشت سال دفاع در جنگ تحمیلی را تداعی می‌کند. در واقع این اردوها، ادامه دهنده راه امام حسین(ع) است. ویژگی‌هایی قیام امام حسین(ع)، به نوعی در دفاع مقدس نیز ظهور پیدا کرد. در حال حاضر این اقتدار و توانمندی در دفاع مقدس ریشه دارد.

وی خاطر نشان کرد: باید برای راهیان نور هدف‌گذاری کرد تا با افرایش تعداد سفرها، بستر‌ و زمینه‌ برای حضور بیشتر دانشجویان محیا شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021775

وب گردی

وب گردی