عدم هماهنگی باعث شد در یونیورسیاد نتیجه نگیریم/ تیم والیبال ایران در گروه مرگ قرارداشت

عضو تیم ملی والیبال دانشجویان گفت: اگر تیم فرانسه را در هفته ابتدایی مسابقات یونویرسیاد شکست می دادیم شاید شرایط فرق می کرد و باتوجه به اینکه در گروه مرگ قرارگرفته بودیم احتمال می دادیم به مرحله بعدی راه یابیم.

محمد دلیری ملی پوش والیبال دانشجویان و دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص عدم موفقیت تیم والیبال در مسابقات یونیورسیاد ایتالیا گفت: در نخستین بازی به مصاف فرانسه رفتیم و در هر رویدادی مسابقه ابتدایی خیلی سخت است. ست اول و دوم را به این تیم واگذار کردیم و اما در ست سوم شرایط تغییر کرد و توانستیم امتیاز دو ست بعدی را از حریف بگیریم. ست پنجم هم هر دو تیم تلاشمان را کردیم و در زمین تمام تاکتیکمان را به کار گرفتیم اما موفق به شکست فرانسه نشدیم.

وی ادامه داد: اگر تیم فرانسه را در هفته ابتدایی مسابقات یونیورسیاد شکست می دادیم شاید شرایط فرق می کرد و باتوجه به اینکه در گروه مرگ قرارگرفته بودیم احتمال می دادیم به مرحله بعدی راه یابیم. تیم های لهستان، برزیل و کانادا در گروه ایران قرارداشتند و هربازی شرایط برایمان سخت بود.

دلیری اظهار کرد: مشکل اصلی تیم دانشجویان این بود که وقت کافی برای انجام تمرینات گروهی پیش از اعزام به مسابقات یونیورسیاد نداشتیم. کلا 26 روز درکنار سایر بازیکنان تمریناتمان را پیگیری کردیم و بدون شک اگر زمان بیشتری در تمرینات شرکت می کردیم از حریفانمان شکست نمی خوردیم.

دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس عنوان کرد: یکی از دلایل دیگر که باعث شد در مسابقات نتیجه خوبی نداشته باشیم عدم هماهنگی میان بازیکنان بود و این موضوع هم به دلیل تمرینات کم با سایر بازیکنان به وجود آمد. تیم لهستان 3 ماه قبل از اعزام به مسابقات یونیورسیاد اسامی تیم را بسته بود و با آمادگی کامل راهی ایتالیا شد و نتایج قابل قبولی کسب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021813

وب گردی

وب گردی