پذیرش دانشجو در 47 رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد اردبیل اعلام کرد: همزمان با آغاز انتخاب رشته‌ی داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها، این واحد دانشگاهی در 47 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

بهنام بهاری معاون آموزشی واحد اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به آغاز انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سایت www.azmoon.org در این واحد دانشگاهی نیز زمینه‌های لازم برای جذب دانشجو در 47 رشته کارشناسی ارشد فراهم شده است.

وی افزود: آن‌دسته از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد که مجاز به انتخاب رشته در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند به آدرس https://azmoon.iau.ac.irمراجعه و رشته‌های کارشناسی ارشد واحد اردبیل را انتخاب کنند.

معاون آموزشی واحد اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل با 6 واحد دانشگاهی و 2 مرکز آموزشی دارای بیش از 13500 نفر دانشجو و چهار دانشکده مصوب و چهارصد و پنجاه و شش عنوان رشته تحصیلی و 427 نفر هیأت علمی بزرگترین مرکز علمی استان اردبیل است.

وی ادامه داد: واحد اردبیل در مقطع ارشد 47 و در مقطع دکتری 20 رشته فعال دارد که با آزمون دانشجوی می‌پذیرد و در مقاطع کاردانی 225، کارشناسی ناپیوسته 81، کارشناسی پیوسته 91 عنوان رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فعال است که ثبت نام بدون آزمون در این رشته‌ها در جریان است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://azmoon.iau.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بهاری از جمله رشته‌های پرطرفدار این دانشگاه را حقوق، روانشناسی، مهندسی پزشکی، مهندسی معماری، میکروبیولوژی و حسابداری عنوان و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با دارا بودن چهار دانشکده علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، آتلیه‌های معماری، مراکز تحقیقاتی آب، انرژی، گیاهان دارویی و فرهنگ و تمدن ایران و اسلام از اولین انتخاب‌های جویندگان علم و دانش و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقاطع مختلف است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021844

وب گردی

وب گردی